MARKA SCHULLER oznacza:
- długoterminową strategię działania
- jasną filozofię sprzedaży
- starannie dobrany asortyment
Strategia firmy Schuller Eh'klar kształtowana jest od ponad 40 lat poprzez tzw."rodzinne zarządzanie". Jasna koncepcja marketingowa i sprawny system dystrybucji umożliwiają dostęp do naszych produktów zarówno majsterkowiczom, jak i profesjonalistom. O naszej przewadze nad konkurencją decyduje starannie dobrany asortyment w oparciu o kryterium jakości i ceny, czyli wysoka jakość + korzystna cena.
Spośród innych dystrybutorów narzędzi i artykułów malarsko-budowlanych, wyróżnia nas koncentrowanie działań na następujących aspektach:
- stałym i przemyślanym poszerzaniu asortymentu i starannym doborze produktów
- rzeczowym i fachowym informowaniu klientów o produktach
- rzetelności obsługi
- stałym umacnianiu pozycji marki Schuller (zwiększaniu jej rozpoznawalności i powszechności)